Powered By Blogger

marți, 18 octombrie 2011

Pentru ca-s trendi-flendi

Pentru ca-s trendi-flendi, o sa zic doua vorbe despre cel mai fierbinte subiect al zilei.

Prima vorba:

"Dacă eroul zilei de azi s-ar fi numit oricum altfel, ştirea ar fi sunat cam aşa: “Un şmecher cu jeep de 100.000 de euro a apăsat cu inconştienţă pedala de acceleraţie, a intrat pe contrasens şi a produs un carnagiu pe şosea. El a strivit doi oameni nevinovaţi care circulau regulamentar şi a băgat alţii n în spital. Procurorii au considerat, revoltător, că autorul accidentului, care s-a suit la volan deşi suferise nu demult afecţiuni neuro, nu reprezintă pericol social şi poate fi cercetat în stare de libertate.” La noi, tabloidele şi televiziunile sensibiloase o ard intelectual pe aria ghinionului în serie şi sunt preocupate nu de familia morţilor, ci de cea a făptuitorului."
Victor Ciutacu

A doua vorba:

Indiferent cine e la volan, cand provoci un accident care se soldeaza cu 3 morti si prin care ti-ai pus in pericol intreaga familie (incepand cu copiii tai si terminand cu tine) plus un strain care a avut nenorocul sa lucreze pentru tine, trebuie sa raspunzi in fata legii. Oricum omul Serban Huidu e distrus, "vedeta" nemaiexistand demult. Nu stiu cum se va termina si nici nu prea ma preocupa, daaar... sa fii atat de imbecil ca si ziarist sa prezinti totul ca pe un "mare ghinion care-l urmareste pe Huidu de enspe luni" mi se pare aberant. Pedeapsa lui cea mai mare e ca trebuie sa traiasca tot restul vietii cu gandul ca a omorat 3 oameni si nu cred ca va mai putea pune capul pe perna linistit vreodata. In alta ordine de idei, mi-ar placea sa vad si un medic, doi, treispe, anchetati pentru faptul ca serbanica fara frica avea liber sa conduca orice masina... in opinia mea cea umila... nici pe tricicleta n-ar fi fost in siguranta nici el nici noi avand in vedere accidentul de acum nici un an si recuperarea evident incompleta. Dar na... suntem alaturi de serbanica? Io sincer, nu prea, desi m-a cutremurat ce am vazut la televizor si e firesc si uman sa-ti para rau pentru tragedia intamplata. Pentru tragedie... in rest, prostia se plateste.

2 comentarii:

  1. Total de acord cu tine. Ma deranjeaza enorm ca celor mai multi oameni le este mai mila de el decat de victimele sale. Si, ok, exceptand faptul ca avea probleme la capatana.. da' care-i faza cu contrasensul? Ca eu asa am inteles. Serbanica smecherica, fara frica, a intrat pe contrasens. Vorba ta.. prostia se plateste.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adelina: eu nu sunt sofer, dar am facut scoala de soferi, minus cinci ore de parcari laterale. n-am terminat-o pentru ca, sincer, n-am mai avut bani atunci, dupa care am lasat-o balta. nu pot judeca pe nimeni si nici nu vreau, dar daca esti vinovat de asa ceva (dovedit), atunci trebuie sa platesti. iar teribilismul si inconstienta nu pot aduce nimic bun, in niciun domeniu.

    RăspundețiȘtergere

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!