Powered By Blogger

miercuri, 5 octombrie 2011

Ce-mi place mie azi

Mie nu-mi place Jennifer Lopez. Nu mi-a placut niciodata si am tot zis-o, nici cum arata nici cum canta, nici ce canta. Pana am vazut reclama asta: Mi-a placut atat de mult cantecelul ala idiot din ea ca am cautat sa gasesc despre ce e vorba. Este vorba despre piesa asta: Daca n-as fi asa zevzeaca, i-as gasi nenumarate bube melodiei si videoclipului. Cum ar fi ca are versuri imbecile. Sau ca in clip, la acelasi dans, odata are tocuri inalte odata joase, desi e imbracata la fel. Sau ca musca odata dintr-o ditai prajituroaia in forma de inima, se vede ca ramane ditai bucatoaia din prajiturica, apoi cand se schimba cadrul, mai are doar ceva firimituri in mana. Sau ca face reclama foarte nemascata la Blackberry si Fiat. Da` nu pot sa-i gasesc. Observ cu stupoare ca imi place cum arata doamna Lopez, imi place salopeta aia a ei de mor, imi place melodia, imi place videoclipul. Concluzia? Imbatranesc si ma prostesc. Atunci bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!