Powered By Blogger

miercuri, 9 februarie 2011

Copiii (mei) spun lucruri traznite

Sunt mandra mamă a două fetiţe,una de 4 şi una de 6 ani.Ei,fetele mele reuşesc,cum necum,să mă pună în încurcătură aproape zilnic.O să vă introduc un pic în lumea mea,redându-vă câteva din perlele absolut memorabile ale celor doua zgâtii,pe nume Raluca si Adriana.

1.Acţiunea se petrece în curtea soacra-mii,afară cald si soare,protagonist:Raluca; personaje secundare:eu şi soacra-mea care face o prăjitură în casă.
Eu: Ralu,nu te duci s-o ajuţi pe bunică-ta să facă praji,că Adiţă s-a dus!
Ralu(stând în fund,pe scări,ţinându-şi căpşorul în mâini): Nu pot!!!
Eu(contrariată): Da` de ce nu poţi ???
Ralu: Că sunt ocupată !!!
Eu: Da` cu ce eşti,dragă,aşa ocupată?
Ralu(oftând): CU VIAŢA!!!
Eu rămân speechless.

2.După-amiază,eu în bucătărie gătind 3 feluri,nervoasă că nu mai termin odată.Protagonist:Adiţă.Personaje secundare: ta-su,eu şi sora-sa.
 Aditza: Mami,vreau să te intreb ceva.
Eu: Zi,iubito.
Aditza: Mami,de unde vin copiii?
Eu(cu un zâmbet inteligent pe moacă): Din burtica mamicilor!
Aditza(uitându-se la mine urât): Aia ştiu şi io,că doar nu-s proastă! Io te întrebam cum ajung ei acolo,în burtică!
Eu: Aaaaaaa....păăăăăăiiiii......cum să-ţi explic eu ţie,măi mamă.....
Aditza(deja furioasa): Lasă-mă că nu ştii nici tu,mă duc să-l întreb pe tati!
(pleacă nemulţumită către ta-su,cu boticul cât casa,bombănind ceva cum că habar n-am cum le-am făcut pe ele)
Aditza: Tati,cum ajung copiii in burtica mamicilor?
(Ta-su,în timpul ăsta se juca o puşcărie de joc shooter şi era foarte concentrat)
 Tata: Aaaaaa...păăăăăăiiiiiii.....cum să-ţi zică tie tati...
Aditza: Aoleo,frate,nici tu nu ştii???
(în timpul ăsta,intervine Raluca în discuţie şi ne salvează)
Raluca(afişând o figură de om atotştiutor): De la doamne-doamne vin copiii,tuuuu! Nu ştii atâta lucru???
Aditza(zbierând din sufragerie la mine): Maaaaami,aşa e cum zice Raluca?
Eu(transpirată toată şi fericită că am găsit o explicaţie rezonabilă): Da,mami,aşa e! Raluca are dreptate.

3.Dimineaţa de tot,ora 7 fără 10.Ta-su se învârte prin casă să plece la servici,io cu cafeaua în nas,încercând să funcţionez la parametri cât de cât normali,Raluca trează bec de juma de oră şi foarte veselă.
Raluca: Mami,pot să te întreb ceva?
Eu (chioară de somn) : Mda...
Raluca: Mami,cine este George Clooney?
Eu (înecându-mă cu cafeaua): Un actor,mami...da` de unde ştii tu de George Clooney?
Raluca: Eu ştiu tot!

4.Seara,Raluca foarte ciufută,supărată pe toată lumea din casă din motive necunoscute nouă,muritorilor de rând.Ta-su,încercând să împace copilu`,eu râzând până aproape de leşin.
 Ta-su: Ralu,vii să mă pupi?
Ralu: NU!!!
Ta-su: Hai tu şi pupă-mă!
Ralu: DA` CE,IO SUNT OBLIGATĂ SĂ PUP PE TOATĂ LUMEA?

5.În timpul zilei,Raluca e în bucătărie,cu o perie de păr în mână,stă aşezată în genunchi în faţa aragazului care are geam tip oglindă la cuptor.
Ralu(trecându-şi o mână prin păr în timp ce se uita în oglindă): Mami,tu mă vezi cât sunt de frumoasă?
Eu(cu gura căscată,în timp ce-i urmăresc mişcările): Da,mami,vad...
Ralu: Aşa-i că sunt cea mai frumoasă?
Nemaiaşteptând răspunsul,se apleacă şi se pupă în oglindă.Eu sunt speechless din nou.

6.Dimineaţă de tot,toată lumea fuge prin casă  şi se pregăteşte de plecat la grădi,servici,etc.
Protagonişti:toată familia.
 Eu: Adiţa,îmbracă-te odată,măi mamă,că eşti mare deja!
Aditza: Imediat!
Eu: Vezi că ţi-am pregătit hainele,sunt pe patul tau.
Aditza(după câteva secunde de studiat hainele): Tu nu vezi ce mi-ai dat ca să îmbrac??? Io nu mă duc nicăieri îmbrăcată în halul ăsta!
Eu(plină de spume şi de nervi): Pune mâna şi îmbracă-te şi lasă fiţele ca te plesnesc!
Aditza: Poţi să mă plesneşti,io tot nu mă duc la grădi aşa,în halul ăsta,neasortată!
De specificat ar fi ca avea blugi,un tricou alb,adidaşi şi o bluziţă albă cu ceva inserţii albastre.Am descoperit ulterior că "asortat" înseamnă să ai aceeaşi culoare din cap până în picioare.

Când vor mai "produce" perle,o să vă mai povestesc.

9 comentarii:

  1. Na, că am venit şi aici să mai citesc o dată şi să mai râd o dată! :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lulu: mă bucur că te-am făcut să râzi,că şi tu m-ai făcut pe mine.şi cu lacrimi încă,nu aşa,în orişice fel!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai scapat de dat explicatii privind conceperea kinderilor. Deocamdata... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Gabbo: am scăpat până ajung la şcoală.După aia or sa vina să mă înveţe ele pe mine:-s

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) Bă, sunt criminale veveriţele alea mici cât o mână de om! Te-ntrebi câteodată de unde le-or veni toate, mă, de unde!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Corina:eu zău că nu ştiu de unde au atâtea idei!câteodată mă sperie:))

    RăspundețiȘtergere
  7. bravo mama.....mai ie speranta inca

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) fiica-mea e geamana cu ale tale :))
    si noi avem faza cu usa de la cuptor, si cu pupatul in oglinda, si cu bebeii care vin in burta de la Doamne-doamne.. :))

    RăspundețiȘtergere

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!