Powered By Blogger

joi, 17 februarie 2011

10 lucruri pentru care as ucide

Leapsa preluata de aici:
http://www.carbon14.ro/2011/02/17/10-lucruri-pentru-care-as-ucide/
Pai ia sa vedem:

10.Bilete la toate concertele existente ale lu` Bon Jovi.Cu tot cu backstage entrance.Dap.As ucide pentru ele.
9. Bani.Nu mi-e rusine sa recunosc ca pentru o suma considerabila...as ucide cativa care oricum fac umbra degeaba pamantului.
8.Sa dispara Base de pe scena.Orice scena!
7.Sa traiesc in America.Stiu,stiu, "diamericandrim" nu exista,dar eu sunt in continuare o visatoare...
6.Sa ma intorc in timp.As face-o,desi n-as schimba nimic.Dar ar fi o experienta foarte foarte interesanta.
5.Ca si Carbon,as ucide pentru somn...daca nu dorm suficient...s-a dus dracului fericirea tuturor din preajma mea!
4.Un interviu cu Al Pacino. Fara alte comentarii.
3.Acum,in momentul asta al vietii mele,as ucide pentru un job.
2.Tinerete vesnica-asta e,mi-e frica de batranete!
1.Pentru fetele mele-din orice motiv,oricat de stupid ar fi.
Voi aveti 10 motive?
Poate e un pic exagerat sa zici ca "as ucide",dar pentru numarul 1 cel putin,am vorbit serios.Restul e pamflet...cel putin asa sper si imi place sa cred.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!