Powered By Blogger

joi, 17 februarie 2011

7even

Cele 7 păcate capitale sunt: mânia,lenea,lăcomia,desfrânarea,iubirea de arginti,invidia şi mândria.
Oare cât sunt de păcătoasă? Sa le luam pe rand:
1.Mânia: Da. Mă înfurii repede,da`mi şi trece repede.Am şi momente de mânie în care mi-e frică să nu-mi pierd controlul.
2.Lenea: Da.  Ăla care n-a avut un moment de lene în viaţa lui,îl invit la mine să-l împăiez.Nu de alta,dar e un exemplar unic şi merită să rămână în istorie.
3.Lăcomia: Da. Sunt convinsă că toţi suntem lacomi,într-un fel sau altul.
4.Desfrânarea: Da. Fumez,mai trag şi câte o duşcă din când în când,nu m-am măritat virgină,păcătuiesc cu gândul,deci...DA!!!
5.Iubirea de arginti: OOO DAAA! Chiar iubesc banii.Aia e,asta sunt,alta mama nu mai face!
6.Invidia: Da. Şi ăia care nu recunosc că au fost măcar o data invidioşi pe cineva...mint de sting.Bâşti de aici cu vrăjeala aia ieftina că "io nuuuuuuu!!!"
7.Mândria: Da. Probabil o sa mor cu "păcatul" asta de gat,chiar dacă nu întotdeauna a lucrat în avantajul meu.
Concluzia e că sunt o păcătoasă capitală.Da` măcar am cojones sa recunosc. Şi am mai făcut o descoperire: de ce să mă duc la popă să mă spovedesc,când pot foarte bine să-mi recunosc păcatele pe blog?

2 comentarii:

  1. @Cristean: pai aia ma gandesc si eu.De ce sa dau bani si sa ma stie tot satu`,cand pot sa zic singura,e moca si tot ma stie tot satu`!

    RăspundețiȘtergere

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!