Powered By Blogger

joi, 30 mai 2013

Immortality

Voua de ce va e frica pe lumea asta in ceea ce va priveste? Mie mi-e frica de batranete. Mi-e frica tare de batranete, de neputinta. Vreau sa raman vesnic tanara si in putere. Vreau sa fiu un fel de Highlander, minus luptele cu sabii care te lasa fara cap. Astazi l-am intrebat pe hombre daca si-ar dori sa fie nemuritor si mi-a zis ca nu... ca toti cei dragi din jurul lui ar muri si el ar trebui sa-i priveasca pe toti cum mor. Eu, in schimb, ma gandesc la nenumaratele posibilitati si oportunitati de a vedea si a invata despre... tot si toate. Posibilitatile ar fi inifinite! Partea cu ingropatul celor dragi... ar fi ceva cu care dupa un timp te-ai obisnui... cred. Dar uite ca si hombre si baietii din Queen ma contrazic:

Who dares to love forever?
When love must die
...
Who wants to live forever?
Forever is our today
Who waits forever anyway?



PS: De trei zile ma uit la Highlander, serialul din 1992, ala cu Adrian Paul. De aici mi se trage toata filosofeala asta...
Am nevoie de masina asta

sa ma plimb undeva unde e soare si sa-mi urle Queen in urechi pana ma ia plansul.

2 comentarii:

  1. Pe mine ideea asta cu vesnic tanar si ferice m-a pocnit de la Tuailait, stii ca eu am lecturi serioase nu asa, bonus daca nu vrei sa nu vrei sa ingropi pe careva drag il faci bampir la momentul oportun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As prefera luptele cu sabii din Higahlander in locul bampirilor. :))

      Ștergere

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!