Powered By Blogger

vineri, 15 iunie 2012

Oh mon Dieu!


Ioi, tulai, ce cald e! Dacă eu, care întotdeauna ziceam că nu există vreme prea caldă, am ajuns să zic că e prea cald şi să transpir... înseamnă că e prea cald. Din cauza căldurii, n-am chef de nimic. Nici măcar de spălat vasele sau de întins rufele, ce să mai vorbim de făcut patul! Am chef să zac în pat înfăşurată într-un cearşaf ud şi să mă uit la Hell`s Kitchen. Mă binedispune emisiunea asta şi crizele de isterie ale lui Gordon Ramsay sunt un deliciu pentru mine. Da` chiar, cum o fi să fi veşnic agitat şi băgat în priză cum e nenea ăsta? Pe căldura asta cred că transpiră de 5 ori mai mult decât un om normal...
A venit vara, în sfârşit! Mă duc să-mi pun un castron de salată de fructe, cu multă frişcă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!