vineri, 15 iunie 2012

Arta de a face oamenii să ...lăcrimeze



Există pe lumea asta reclame şi... reclame. După ce am văzut reclama aia de la Cosmote, cu bătrânelul şi puştanii , am zis că aia e singura reclamă la care îmi dau lacrimile, deşi reclama la minute moca n-are nimic de-a face cu lacrimile. Ei, astăzi am văzut ceva care m-a dat peste cap şi mai tare. Maia Morgenstern într-o reclamă... care te face să cauţi şi să vezi despre ce e vorba.

Mulţumiri lui Giolly, că el i-a dat share pe facebook. Mi-aş dori ca reclama asta să devină virală pe net. Nu ştiu de ce am impresia că la televizor n-o s-o (prea) vedem.
Un mare mare like pentru idee şi pentru omul ales să ilustreze ideea.

6 comentarii:

  1. Pe net deja devine virala, recunosc eu am plans mai mult la Cosmote, de fapt la aia am plans la asta nu. Reclama asta are in ea un sambure de demnitate, ceva de genul orice ati face voi, eu raman aceeasi valoare si voi aceleasi rahaturi, si in fata demnitatii nu plangi, o admiri si iti redescoperi coloana vertebrala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate! Impactul, cel putin asupra mea, a fost urias. Ma inclin.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Este foarte bine realizata, indiferent de substraturile care stau ascunse pentru realizarea si difuzarea ei. Pe mine m-a facut sa caut informatii, sa vad despre ce e vorba. Indiferent care e scopul ei, ceva undeva tot a atins, si asta e ceea ce conteaza.

      Ștergere
  2. Am vazut-o si la tv. Maia joaca bine dar reclama in online e luata la misto.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba eu am vazut si reactii frumoase la ea. dar ma rog, chiar nu conteaza pentru mine cat de mult e luata la misto. am invatat sa tolerez prostia.

      Ștergere

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!