Powered By Blogger

marți, 2 august 2011

Azi sunt plină de bube

   Am făcut o alergie. Nu ştiu la ce, nu ştiu de ce, habar n-am în cât timp va trece, dacă va trece, ştiu doar că dimineaţă am zburat la doctor, unde n-am mai stat la coadă fiindcă mi-era frică să nu fie rubeolă. După ce mi s-a spus că nu e rubeolă, ci alergie, mi-au făcut o seringă cu douăzeci de ml plină cu calciu, hemisuccinat şi soluţie de diluat direct în venă, ca să nu plec ne...mulţumită din cabinet. Nu ştiu dacă mi-a făcut ceva amestecul ăla de substanţe, ştiu doar că pielea mă mănâncă la fel de tare, arăt ca un rac proaspăt fiert, şi toată pielea mă mănâncă. V-am zis că mă mănâncă pielea? Dacă până diseară mor, vă contactează hombre pentru priveghi. Să veniţi îmbrăcaţi în roşu vă rog, că negru e o culoare mult prea posacă. Mulţumax anticipat.

2 comentarii:

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!