Powered By Blogger

marți, 23 august 2011

Amor ghebos în toate colţurile casei

Buey, deci fi-mea aia mare s-a îndrăgostit. Da` rău, nu aşa, în orişice fel, ci într-un anume fel. Unul mare. De cine, mă întrebaţi? Ei bine, de Enrique Iglesias. Acum, în acest moment al vieţii mele, nu vreau să mai aud vreodată cântându-se "But tonight I`m loving you", nici "Push push back upon it", nici măcar "I`m taking back my love" de către nimeni, fie el Enrique, ta-xu, mă-sa, fi-mea, MTV, Kiss Tv, Kiss Fm, etc. Şi ştiţi ce? În simpatie cu mine e şi fi-mea aia mică, care e intoxicată pe ficaţi, şi cred că până şi pisicile ar vrea o pauză de Enrique. Care se scrie Enricie atunci când îl cauţi pe iutub şi nu ştii încă să scrii toate literele pe care le auzi. Bine, şi Iglesias se scrie Englesias, da` ce mai contează, că atunci când apare EL pe monitor, tu, la cei 7 anişori, te scurgi toată, îţi lucesc ochişorii, cânţi din tot sufleţelul tău ăla mic "But tonight I`m loving youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, iuuuuuuuuiiiiiiuuuuuuuuuuuuu" şi după aia îi spui mume-tii că tu o să te măriţi cu el. EL, pe care tu îl iubeşti. Şi pe care-l pupi pe monitor, sau în reviste, sau pe unde îl mai prinzi de săracu, o să se tocească. (De-ar da Domnu`!)
Da` cumva credeaţi că este singura??? Ah dar nu, pentru că atunci viaţa mea ar fi deosebit de simplă şi lejeră iar eu n-aş mai şti să funcţionez în atare caz. Deci ghiciţi cine mai e îndrăgostită? (Adevărat, nu la dimensiunea şi intensitatea Adiţei) Evident Raluca. De cine, mă întrebaţi din nou? Ei bine, de Smiley. Acum, în acest moment al vieţii mele nu vreau să mai aud vreodată cântându-se "Oficial îmi merge bine", nici "Dream girl", nici măcar "Love is for free" de către nimeni, fie el Smiley, SIMPLU, CRBL, fi-mea, MTV, Kiss Tv, Kiss Fm, etc. Şi ştiţi ce? În simpatie cu mine e şi fi-mea aia mare, care e intoxicată pe ficaţi, şi cred că până şi pisicile ar vrea o pauză de Smiley. Care nu se scrie în nici un fel, că încă nu ştii să scrii. Bine, nu-i mai ştii şi celălalt nume, da` ce mai contează, că atunci când apare EL pe monitor, tu, la cei 5 anişori ai tăi, nu te scurgi toată, că nu eşti bleagă să te manifeşti ca soră-ta, dar arunci o remarcă foarte mishteaux referitoare la EL: "Ce NU-mi place pălăria aia a lui!" Şi te strâmbi aşa, cu mult aplomb, ca să te creadă tăti lumilii. Şi tu la rândul tău cânţi din tot sufleţelul tău ăla mic "We love each other cause love is for free" cu cel mai pur "r" frantuzesc existent în limba română. După care, când te întreabă mumă-ta dacă şi tu vrei să te măriţi cu EL, tu răspunzi prompt: Nuuuuuuuuuuuu, că io n-o să mă mărit niciodată! La întrebarea de ce, evident că tu ştii ce tre să răspunzi: Pentru că mie nu-mi plac băieţii!!! Mie îmi place Smiley, da` numa` cum cântă, nu cum arată că e băiat. Da` să ferească Dumnezeu să schimbi postu` când e Smiley la Tv, oriunde, că e muzică, că e Românii au talent, nu contează, dacă vrei linişte - îi laşi copilului televizorul pe Smiley. Pe care ea nu-l pupă pe ecran/ monitor, pentru că "nu e frumos." Dar a mărturisit într-o mare şoaptă şi taină că-l iubeşte. Numai mie, iar eu nu tre să-i spun lui ta-xu. Habar n-am de ce nu tre să ştie şi el, că n-am primit alt răspuns decât "că nu vreau io". Mi s-a spus doar să nu îi spun. Nu i-am spus, s-a prins şi singurel.
Da` cumva credeaţi că ele sunt singurele? Nu vai, că şi Ţuca-Nuca e îndrăgostită de Topsi, şi-l spală şi se joacă cu el şi invers, şi văd că şi ăla suferea de singurătate.
Uite ce de amoruri gheboase în casă, asta fără să le mai punem la socoteală pe cele ale oamenilor mari...a, stai, că şi io îl iubesc pe Johnny boy, deci a rămas un singur om mare în casă. Tre să-i găsim şi lui o Vanessa Paradis, o ceva acolo, ca să ne plângem toţi amorurile gheboase şi neîmplinite în toate colţurile casei.

4 comentarii:

  1. Vaaaaai, Bonjiovioasoooo, ce-ti mai seamana fetele:D
    Propuneti-le, ma, o colaborare, baietilor, cine stie ce succes mondial iese din amorurile voastre.

    Țuca-Nuca e mâța cea mică și nouă? care pare soră cu Nuca mea, așa-i? <3

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ciupe: pai io as propune niste colaborari...da` vb numai in numele meu:))) fetele tre sa munceasca ca sa colaboreze, pai ce e asta, ne bazam pe mami sa ne atingem scopurile? nu se poate!:))

    Da, Tuca-Nuca e noua achizitie, fetele ii spun Tuca, eu ii spun Nuca, pentru ca are capul ca o nuca, ca si culoare.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) pumpkina mea plangea anul trecut cu lacrimi de crocodil ca nu o iubeste Collin, un baietel de la gradinita. ala se juca numai cu baieteii, si nu cu ea, si a suferit pitica de-mi venea sa ma duc peste Collin sa-l iau la palme, cat era el de mic.
    acum din fericire ne-am mutat in alt oras, da' urmeaza sa inceapa gradinita..sigur gaseste un alt ticalos mic de care sa se inamoreze.

    RăspundețiȘtergere
  4. @blo: pfoai, deci aditei niciodata nu i-a placut vreun baiat de varsta ei. toti au avut cel putin 20 de ani peste ea :)) si ralucai ii plac baietii mai mari decat ea, dar intr-o vreme facuse o pasiune pentru un coleg de-al aditei, adica na...2-3 ani diferenta, nu mai mult.

    RăspundețiȘtergere

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!