Powered By Blogger

marți, 2 octombrie 2012

Răutăţi

Ştiţi zilele alea nasoale când gândeşti prea mult? Aşa sunt eu acum. Stau şi tot analizez... diverse chestii. Şi nu-mi face bine, că aş putea să mă gândesc la lucruri practice, realiste şi care să nu mă deprime. Dar nu, se pare că sunt la apogeul masochismului şi continui să despic firu`n paişpe. Şi nici măcar nu ştiu de ce o fac. Mă gândeam la femei. Femeile sunt rele. Foarte rele. Cu alţi oameni, dar mai ales între ele. Eu ştiu bine, că-s femeie. Şi-s a dracului cu alte femei, mai ales dacă nu-mi plac. Şi am momente când sunt răutăcioasă gratuit, deşi poate femeia respectivă nu merită. Dar în ultima vreme sunt răutăcioasă tare tare tare. Tare de tot. Constat că nu mai am răbdare cu femeile şi le taxez imediat. Ai zis ceva şi nu mi-a convenit? Pac! Ţi-am retezat-o. Următorul pas dacă insişti să mă faci să-mi pierd răbdarea de tot este cel în care-ţi spun că eşti proastă şi-ţi argumentez într-o propoziţie, maxim două. După care, punct. Discuţia este încheiată şi din tonul meu îţi dai seama că nu are rost să continuăm să vorbim, că ... mno, n-are rost.

Iar vreau linişte... mă agasează toate şi mă enervează toate.

A, şi apropo! De ce atunci când scriu ceva, lumea automat presupune că este vorba despre mine? Oameni buni, nu scriu doar despre mine, mai scriu şi despre oameni şi situaţii pe care le întâlnesc, despre lucruri pe care alţi oameni mi le povestesc, despre emoţii şi sentimente pe care alţi oameni mi le transmit direct sau indirect. Nu tot ce scriu este legat de mine şi de ce simt eu. Simţeam nevoia să clarific treaba asta, pentru că în urma postului scris ieri, am primit o grămadă de întrebări care de care mai ciudate, cea mai tare fiind: "Te-ai îndrăgostit de altcineva şi acum vrei să divorţezi?"

Şi ca să facem loc altor speculaţii, să încheiem enigmatic:

I told you that no matter what you did I'd be by your side

*****
But when you walked out that door, a piece of me died
I told you I wanted more-but that`s not what I had in mind

*****

Then they took you away- stole you out of my life
You just need to remember...


Da, zilele astea mă obsedează "Blue Jeans" - Lana del Rey.

You fit me better than my favourite sweater...

Şi anii trec...

8 comentarii:

  1. Poate e doar o tensiune sexuala neexprimata la adresa femeilor.Poate ar fi cazul sa faci sex cu una dintre ele.Si poate...hmm...sa pui poze?....[whistle].Poate ar fi cazul sa mai lasi lumea si sa scrii mai mult despre tine ca doar nu esti EVZ sau Click ca sa scrii despre altii.
    Serios acum, cred ca esti prea tanara pentru a avea o criza de varsta a doua ;).Live well and prosper,etc,etc....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca n-am facut poze atunci cand a trebuit, acum tot degeaba, ca nu mai fac sex cu femei.:)) Iar eu nu pot sa scriu numai despre mine, se intampla sa dau peste cate ceva care ma face sa-mi pun intrebari si atunci le pun aici, tocmai pentru ca-mi place sa mai aud si o parere a cuiva care nu stie despre ce e vorba.
      Care criza? Daca iti pui intrebari inseamna ca ai o criza de varsta a doua? :))

      Ștergere
    2. cand o femeie incheie o discutie cu "si anii trec" e clar ca e criza.....

      Ștergere
    3. "Si anii trec" e pus acolo cu un scop. Parti din ce scriu si care au chestia asta acolo vor fi preluate si trecute in... ceva mai mare. E ca un semn de carte pentru mine ca sa stiu unde tre sa caut. ;;) Deci nu e criza decat financiara. :))

      Ștergere
  2. (continuare de la comentariul de pe facebook, că am uitat ce mai vreau să spun, de la tuse :D): Deci nu ştiu de ce, dar nu pot nicicum să ascult Blue Jeans până la capăt, deşi mă chinui de ceva vreme. Că îmi place un pic Born to die tot de la Lana del Rey şi m-am gândit io să mai ascult şi altceva de la ea, dar al naibii sa fiu dacă pot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine ma obsedeaza piesa asta de cateva saptamani. si tu stii cum fac eu cand mi se pune piticul pe cate ceva! :D

      Ștergere
  3. io, când îs nervos, îs foarte calm ! şi, dacă mă enervează cineva, care-mi mai este şi antipatic, oh, Doamne-Dumnezeule din ceruri !
    Ca să simplific, tu ai multă răbdare până să-i arăţi ăleia(ăluia)deştu mijlociu erect !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mno pai, am invatat sa am rabdare. Da` si cand se termina...

      Ștergere

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!