Powered By Blogger

marți, 10 iulie 2012

Mixed

În ultimele zile, probabil pe bază de stres, am o stare din aia nasoală. Nu e vina nimănui, nu mi-a făcut nimeni nimic, nu m-am enervat, nu m-am întristat, nimic. Pur şi simplu a apărut. E un fel de melancolie amestecată cu revoltă, cu un strop de furie, totul pe un fundal sonor de rock simfonic. Aş bea într-una, aş plânge şi aş pleca undeva departe, singură. Undeva unde să am mare şi noapte. Nopţi calde care să mă îndemne la linişte. Am nevoie de pauză, trebuie să-mi fac ordine în gânduri şi să fac planuri pe mai departe.
Mi-e dor de toamnă, de o carte bună şi de o furtună...

Şi anii trec...

3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. pai tu sa-mi zici, ca pe mine bitdefenderul nu m-a anuntat nimic. deci n-am virusi, clar? :))

      Ștergere
  2. bitdefender?ce e aia?
    ca io sunt cu rusii de la Kaspersky....si ei nu vroiau sa te mai citesc...ai avut probleme cu rusii Juliko? :D

    RăspundețiȘtergere

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!