Powered By Blogger

miercuri, 21 martie 2012

Te dor mucii

Doamne, oare de ce nu-mi anulez eu abonamentul la internet??? Oare de ce sunt atat de masochista si citesc celebrity gossip news??? Da`oare sub ce drac de piatra am trait pana acum de n-am stiut ca bibarul este intr-o relatie cu selena gomez? Ca siteul asta zice clar: "As the civilized world now knows, Justin Bieber and Selena Gomez were spotted at L.A.’s Cedars Sinai Medical Center on March 16, where Selena reportedly had unspecified blood tests." Deci e clar ca io nu traiesc in the civilized world, pen`ca n-am stiut pana acum nici macar ca astia doi sunt un...cuplu (ma rog...) si mai ales n-am stiut ca tentativa aia de pseudominiputza (presupun ca asta e un pleonasm) are fane, si unele de-a dreptu`nebune.
Ajutati-ma si pe mine sa nu mai citesc toate cacaturile... ca io sunt in continuare ca un copil mic si citesc tot ce-mi pica in mana (sau pe mouse).
PS: Fatuca asta e aia care canta piesa aia misto "Love you like a love song". Mie chiar imi place. Nu pot discuta gusturile ei la barbati (deoarece am o senzatie de greata), si din punctul meu de vedere e perfect scuzabila, pentru ca e mica si proasta in acest domeniu. Da`si cand s-o face ea mare...
courtesy of 9GAG: http://9gag.com/gag/3448754


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!