Powered By Blogger

joi, 29 septembrie 2011

(Fără) dedicaţie

Îmi plac bărbaţii care ştiu că flirtul meu este inocent şi care intră în joc cu mine doar de dragul distracţiei, nicidecum cu gândul că "mă vor prosti". Nu-mi plac bărbaţii care percep orice glumă a mea drept flirt foarte vinovat şi care are scopul de a-l aduce în patul meu. Pentru prima categorie: îmi place aşa, continuaţi. Pentru cea de-a doua categorie: dacă nu sunteţi în stare să faceţi diferenţa între o glumă şi flirt, e nasol, pe bune că nu mă apuc eu de învăţat şi de educat pe nimeni. În schimb veţi fi ignoraţi. Cu desăvârşire. PS: Patul meu e deja ocupat, şi oricât îmi place aglomeraţia, n-o prefer în pat, cu atât mai puţin în patul meu. PS1: Evident, ne referim doar la mediul virtual.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!