Powered By Blogger

joi, 10 decembrie 2009

B`na ziua!

Initial am vrut sa scriu despre si anume,ultimele zile ce s-au scurs de la alegeri incoace.Da` m-am razgandit,ca oricum toata lumea scrie despre asta si n-are nici un farmec.S-a votat,s-a terminat si batem apa-n piua de pomana.Asa ca nu,nu scriu de politica(desi ma fascineaza subiectul),n-o sa scriu nici despre cat sunt io de talentata intr-ale scrisului,ca stiu pe altii mai talentati si nu-mi dau singura cu firma-n cap,ci o sa fac un fel de Seinfeld blog,adica un blog despre nimic.Sau nimicuri,depinde cum privesti.
Primul meu post e gata aici,aplauzele,uralele si chefu` se vor tine mai tarziu,cand o sa am bani de bere sa va dau ca sa ma cititi.Pana atunci,ma inchin si io cu doua maini sperand si asteptand sa fac trafic si sa devin foarte,dar foarte cunoscuta virtual.

2 comentarii:

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!