Powered By Blogger

joi, 10 februarie 2011

Caracterizare

Eu sunt săgetătoare,conform zodiacului european.Am găsit o descriere a zodiei mele care mi se potriveşte de milioane.Sursa: http://www.eastrolog.ro/zodiac-european/zodia-sagetator.php
Să purcedem,aşadar!
Caracteristica generală a zodiei Săgetător: semn pozitiv, masculin - deduc io de aici că pozitiv=masculin.Şi invers,că matematica se aplică şi aici.Deci io sunt negativ că sunt feminin.Sau sunt feminin că sunt negativ.Am înţeles.
Element definitoriu pentru zodia Săgetător: Foc - Sunt schierbinte rău,nu aşa! Zodiacu` zice,nu io!!!
Calitate definitorie pentru zodia Săgetător: semn Mutabil (flexibilitate) - Da,păi îmi cam place să mă mut de colo colo...na,ce să-i faci,originile îşi spun cuvântul.
Culorile zodiei Săgetător: albastru, bleumarin - da` de roşu de ce nu zice nimeni nimic?
Pietre preţioase caracteristice pentru zodia Săgetător: turcoaz - ce s-a întâmplat cu "diamonds are a girl`s best friends"?
Metale caracteristice pentru zodia Săgetător: cositor - ciocan de lipit n-am,şi mie-mi place auru`...ăştia mint din ce în ce mai rău.
Ziua cea mai favorabila pentru zodia Săgetător: joi - e adevărat ca joia îmi merge cel mai bine,da` mie tot sâmbăta îmi place.

Principalele calităţi ale zodiei Săgetător: cinste, generozitate, viziune - daaaaaaa.Să le luam pe rând:cinste-nu fac cinste că-s zgârcită! generozitate-adineauri am zis ceva,ce nu e clar?viziune - clarviziune poate,că se ştieeee pă sistem care este că io ie rudă cu mama omida!
Cea mai puternica dorinţă a nativului din zodia Săgetător: să-şi lărgească orizontul - Corect.Deci să-mi lărgesc orizontul.Care aveţi un depărtător din ăla...sau cum îi zice?
Defecte ale nativului din zodia Săgetător: optimism exagerat, generozitate pe banii altora - waaaaaa,aici nu pot sa zic nimic,nici măcar sa contrazic.Ah,am uitat! Io n-am defecte,buey!

Personalitatea zodiei Săgetător

Nativul din zodia Săgetător este prietenos, pasionat, tolerant, îi place libertatea si aventura. Poate fi extravagant şi necioplit. Nativul Săgetător este călăuzit de idealuri, până când se hotărăşte să se retragă într-o poziţie socială sigură. E amabil, deschis, optimist. Poate fi, însă, şi extrem de arogant.
Ca să fie clar pentru toată lumea,io nu sunt necioplită!  Doar că nu sunt finisată îndeajuns.Sunt de-o amabilitate rară,şi nu te înjur când te dau afară din casă,ţi-o spun pe cel mai politicos ton cu putinţă.Şi nu sunt arogantă,chiar dacă sunt cea mai deşteaptă şi frumoasă şi modestă şi devreme acasă şi cu bani şi ...aţi înţeles???
 
Succesele nativului Săgetător se datorează atât intuiţiei, cât şi disponibilităţii de acţiune şi mobilităţii. Talentul său organizatoric e remarcabil. E neclintit în principiile sale fundamentale, care sunt adevărul şi dreptatea. Nativul Săgetător e un luptător cinstit, care iubeşte sportul şi natura, mărinimos faţa de sine şi faţa de ceilalţi.
Adevărat! Pot intui noaptea unde e baia,cu ochii închişi chiar! Am mobilitate,da` nu chiar ca-n tinereţe,ca deh...oasele au început să mă trădeze.Talentul meu organizatoric ii lasă cu gura căscată pe cei mai multi-nimeni în afară de mine nu ghiceşte ce am vrut să fac de fapt,iar cei care spun că sunt haotică şi nu ştiu să (mă) organizez ie neşte individuoşi şi geloşi că ei n-are talentu` meu!Adevărul şi dreptatea-la luptăăăăăăăă,oşteni!!!(sau pot să-mi fac partid cu sloganul ăsta...hmmmm). Sunt un luptător cinstit - deci s-a dus naibii visul meu de a concura la wrestlingul american.Mărinimos faţă de sine şi faţă de ceilalţi-mai ales faţă de sine,pentru ceilalţi nu mai e loc.

Soarele prost aspectat indică sentimente divergente şi un amor propriu exagerat şi foarte uşor de lezat, trăsături care duc la toane, la exagerare sau la autoamăgire. Nativul Săgetător mai înclina spre capriciu, risipă, fanfaronadă şi speculaţie.
Sentimente divergente-noroc că numai io şi zodia mea suferim de treaba asta! Amor propriu exagerat - m-am măritat...deci amor cu bărbatu`, şi n-am fost niciodată mare fan de amor propriu,d`apăi să mai şi exagerez!Toane,exagerare şi autoamăgire - parca o aud pe bunica-mea certându-mă!Capriciu,risipă,fanfaronadă şi speculaţie - haidi bre,bunico,n-ai mai terminat???

Sănătate : Nativul Săgetător este pus în corespondenţa cu şoldurile, pulpele, astfel încât nativul acestei zodii este predispus la paralizii ale membrelor, accidente sportive, sciatică.
Bun,e bine de ştiut.Când oi ajunge în scaun cu rotile,vreau să văd care mă îngrijeşte.Nu vă înghesuiţi aşa toţi deodată,că tre să vă fac teste întâi,să văd care e capabil şi are nervii buni pentru mine.

Zodia mea rulează!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Uimeşte-mă cu inteligenta ta!